terça-feira, 30 de agosto de 2011

You are my cinema, I could watch you forever

Hello!! Did you all had a good weekend? I hope so! :D
So, yesterday I had an amazing day thanks to my boyfriend who surprised me with my best friend of all time, Sofia. She's beautiful and I love her! <3
We spent a beautiful day in a well-known park here in Setúbal and we walked a little bit down town, so it was really pleasant :)
I hope you like this look, it's really simple and casual, so I hope you start telling me about what you think! :)

Oláá! Tiveram todos um bom fim-de-semana? Espero que sim! :D
Então, ontem tive um dia óptimo graças ao meu namorado que me fez uma surpresa com a minha melhor amiga de todos os tempos, Sofia. É linda e eu amo-a! <3
Passámos um dia muito bom num famoso parque em Setúbal e andamos um pouco pela baixa da cidade, e foi bastante agradável :) 
Espero que gostem deste look, é bastante simples e casual, espero que me comecem a dar opiniões! :)






Silly conversations :) <3 

As nossas conversas :) <3















Well, see you on thursday guys!

Até quinta-feira!!

Shirt: Bershka
Shorts: Zara (DIY)
Shoes: Zara
Bag: Parfois



xoxo, IR






Nenhum comentário:

Postar um comentário