terça-feira, 30 de agosto de 2011

Party with some friends :) (part 2)

I'm sorry about the second post today, but I received some photos of that party I went to saturday night and in these ones you can almost see my look! ahah

Peço desculpa pelo segundo post hoje, mas recebi algumas fotografias daquela festa a que fui sábado à noite e nestas quase que dá para ver o meu look! ahah




So, as you can see, I used my denim shirt of Esprit and my ripped shorts from Zara. What you can't see is my green wedges from Foreva, the one's that I used in the post called "Antecipation has the habit to set you up".
So, denim on denim and a bit of color on my wedges and my bracelet. Simple! :D

Como podem ver, usei a minha camisa de ganga de Esprit e os meus calções rasgados da Zara. O que não conseguem ver é as minha cunhas verdes da Foreva, as que vos mostrei no post chamado "Antecipation has the habit to set you up".
Então, denim on denim e um pouquinho de cor nas minhas cunhas e na minha bracelete. Simples! :D




xoxo, IR





Nenhum comentário:

Postar um comentário