quarta-feira, 31 de agosto de 2011

Boy don't even try to touch this, boy this beat is crazy, this was how they made me

Hi guys! Okay, this post is...it doesn't really have an adjective to describe it.
So, tuesday I went downtown to take some photos to the blog and then I got home, and, I don't know, my humor changed (?) and I simply hated my look. Now that I see it, it's not that bad, but I've could have done better. So, I took some other pictures with other look (a totally different one) and I would like to show it too. I hope you don't mind! I'm just like that ahah!

Oláá! Ok, este post não tem, de todo, um adjectivo que o descreva. Então, terça-feira fui à baixa da cidade para tirar fotos para o blog e quando cheguei a casa, não sei, o meu humor mudou (?) e odiei o meu look totalmente.
Agora que o vejo, não está assim tão mal, mas podia ter escolhido algo melhor. Então, fui tirar mais fotografias com outro look (um completamente diferente) e gostaria de o mostrar também. Espero que não se importem! Sou mesmo assim ahah!


So, this first look is a bit formal, but nothing much.

Então, este look é um oquinho formal, mas nada de mais.











In this outfit I was wearing/ Neste look usei:

Pull & Bear blouse/blusa
Zara pants/calças
Foreva wedges/cunhas


But I didn't like it, so.../Mas não gostei, então...










And in here I was wearing/E aqui estava a usar:

my new shirt (used as a dress) from/a minha camisa nova (usada como vestido) da Zara
white long tank from/top branco da Esprit
 my shoes from/os meus sapatos da Zara
and/e
my new YSL lipstick, rouge volupte, number 16 that I just love!/o meu novo baton da YSL (Yves Saint Laurent), rouge volupte, número 16 que adoro!


I hope you all like both outfits and give me opinions! :)
Espero que gostem de ambos os looks e me dêem opiniões! :)


xoxo, IR





Nenhum comentário:

Postar um comentário